E.H.B.O.- vereniging Someren sluit seizoen

Op maandag 20 juni, dankte de vereniging haar leden voor de inzet van het afgelopen seizoen.
De pasgeslaagden van de cursus Eerste Hulp, ontvingen hun diploma uit handen van Wethouder Gonnie van Bussel.  We feliciteren Suzanne Meeuws, Gert-Jan Bakermans, Davy Bakermans, Werner Tabak en Henny Roosen van harte.
We bedanken instructeur Marjolein Fokkema en LOTUS Elmie Reinders en Harry Bakermans voor het verzorgen van deze cursus.
Daarnaast werden enkele jubilarissen in het zonnetje gezet.
Tien jaar lid van de vereniging zijn Twan van Tilburg, Karin van de Hurck en Peggy van Vroonhoven- Coort.
Rob van de Moosdijk en Ad Vereijken bezoeken al 25 jaar verschillende activiteiten.
Oud- LOTUS Ad Boonen is al 40 jaar lid. Helaas kon hij door persoonlijke omstandigheden niet aanwezig zijn.
Ook oud- secretaris Corien Velings behoort tot de 40- jarige jubilarissen. Zij ontving het jaarspeldje van voorzitter Gerty Hendriks.
De voorzitter reikte een verenigingsinsigne in Zilver uit aan Harry Bakermans Jr. Hij is 25 jaar lid van de vereniging en al 17 jaar actief als LOTUS. Daarnaast is hij vaak te zien als hulpverlener bij diverse evenementen en maakt hij foto’s tijdens activiteiten.
Tonnie van Diepen is gestopt als redactielid. Ze heeft ruim 20 jaar lang het verenigingsblad in elkaar gezet.
Een bijzonder gegeven is, dat er op dit moment drie generaties van de familie Bakermans lid zijn van de vereniging. Dit is nog niet eerder voorgekomen.
Het bestuur bedankt al deze leden en hoopt dat ze nog lang actief kunnen zijn binnen de vereniging.
 lang.