E.H.B.O.- vereniging Someren sluit seizoen.

Op maandag 19 juni, sloot de vereniging haar seizoen af.

Alle 10 examenkandidaten Eerste Hulp slaagden. De aanwezigen ontvingen hun diploma uit handen van Wethouder Gonnie van Bussel.  We feliciteren Aira vd Einde, Annet Schottert, Daniek vd Burgt, Evi Ritmeester, Kim de Laat, Linda vd Boomen, Lotte Malcontent, Nicky Martens, Stascha Papadopoulos en Manja v Eijk van harte.

We bedanken instructeur Yvonne Maas, Ellen vd Oetelaar en Marjan Litjens en LOTUS Harry Bakermans jr, Elmie Reinders en Stefan van Heugten. voor het verzorgen van deze cursus.

Daarnaast werden verschillende jubilarissen in het zonnetje gezet.
Tien jaar lid van de vereniging zijn Nancky v Doorn, José Peerlings, Wessel Smits, Robin Verberne, Mien Vergeer en Patricia Vossen.

Ton Driessen, Rie-Jeanne vd Eijnde, Michael Fokkema en Gerard vd Heuvel zetten zich al 25 jaar op diverse manieren in.

De voorzitter reikte een verenigingsinsigne in Brons uit aan Yvonne Maas. Naast haar werk als instructeur, is ze ook actief bij het up to date houden van de AED’s binnen Lierop.

Willemien Geers ontving een verenigingsinsigne in Goud. Zij nam zeer gedreven plaats in diverse commissies en ondersteund ons LOTUS- team. Daarnaast is zij secretaris van Beheerstichting EHBO Someren.

Een bijzonder jubileum was er voor instructeur Hannie Leijssen. Ze is 50 jaar lid. Naast vele cursussen en herhalingslessen, nam ze plaats in diverse commissies. Jubilea of verhuizing, ze zat vol ideeën. Als dank voor haar inzet, ontving ze een gegraveerde pen met persoonlijke boodschap.

Het eerste jaar na de hagel is voorbij. Mede dankzij de opbrengst van de Rabo Clubkas Campagne, hebben we een vervangende caravan aan kunnen schaffen. We danken alle stemmers. Mede dankzij u, kan de vereniging goed hulp blijven verlenen tijdens evenementen.