Lid worden als u nog geen diploma heeft

Als u nog geen EHBO diploma heeft, dan wordt u automatisch lid als u een EHBO cursus bij onze vereniging volgt.
Klik hier voor meer informatie.

Lid worden als u al een diploma heeft

Een lidmaatschap bij onze vereniging kost € 34,- op jaarbasis, daarvoor heeft U vrij recht op het volgen van herhalingslessen voor alle onderdelen:

* Algemeen gedeelte EHBO
* AED (Automatische Externe Defibrillator)
* Verbandleer
* Eerste Hulp Aan Kinderen

Uw diploma wordt verlengd als u voldoende competent bent. Deze competenties dient u aan te tonen tijdens de aangeboden herhalingslessen.
Een half jaar voor de verloopdatum van uw diploma, krijgt u bericht dat uw diploma aan verlenging toe is. U dient voor die datum te zorgen dat de competentielijst in orde is.
Als lid bent u zelf verantwoordelijk voor het tijdig volgen van voldoende herhalingslessen.

De vereniging heeft een groot aantal hulpverleningen per jaar. U bent niet verplicht daarbij te helpen, al is alle hulp erg welkom. Als U deelneemt aan een hulpverlening staat daar een vergoeding tegenover.

Voor meer inlichtingen
Namens E.H.B.O. Someren