Evenement

Hulpverlening aanvragen

Voor het aanmelden van een evenement kunt u telefonisch terecht bij onze hulpverleningscommissie of via hulpverlening@ehbo-someren.nl. Graag weten wij minimaal zes weken van tevoren dat u hulpverleners nodig heeft, anders loopt u het risico dat we uw evenement niet in behandeling kunnen nemen. Om een inschatting te kunnen maken van de benodigdheden hebben we een evenement aanvraag formulier samengesteld. Het formulier kunt u hier downloaden.

Hulpverlening aanvragen

Evenement aanvraag downloaden

Aandachtspunten voor de ORGANISATIE van het EVENEMENT:

De organisatie dient voor vervoer naar CHP / ZIEKENHUIS / HUISARTS / TANDARTS te zorgen al of niet onder begeleiding van hulpverlener;

De organisatie is aansprakelijk voor alle schade, ongevallen, gebreken toegebracht aan de hulpverleners;

Tarief:

Sport en Spel:     Jeugd €2,50 volwassenen €4,00
Horeca :             €7,50

Commissieleden

Johan Aarts

Tiny Veltrop

Jan Crooijmans

Manuela vd Ven

GEZELLIG EN LEERZAAM LAAT ONS NIET ALLEEN

Voor onderstaande evenementen vragen wij nog jullie hulp. Aanmelden kan tijdens de oefenavonden waar de invullijsten ter inzage liggen of per email naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.">hulpverlening@ehbo-someren.nl of een telefoontje naar een van de commissieleden.
Heeft u nog niet zoveel ervaring in het verlenen van eerste hulp en u wilt toch graag al helpen / ervaring opdoen? Schroom niet en vertel het ons, dan regelen wij een ervaren EHBO-er die u kan helpen tijdens een hulpverlening.

Ook EHBO-ers van buiten de vereniging die het leuk vinden of om ervaring op te doen zijn van harte welkom. Deeltijd is ook mogelijk.

• Springwedstrijden voor Paarden - Manege Heijligers Asten

zaterdag 16 juli 2016 van 08.30 - 18.00 uur 2 hulpverleners