2024 Slotavond persbericht

E.H.B.O.- vereniging Someren sluit seizoen

Op maandag 10 juni, sloot de vereniging het seizoen af en zetten een aantal leden in het zonnetje.

Tien jaar lid van de vereniging zijn Karlijn Gommans en Hannie vd Ven.
Actieve hulpverlener en Social Media beheerder Corien v Deursen ontving eveneens een insigne voor 10 jaar inzet, alsmede oud bestuurslid en handyman Peter v Horik

Oud redactielid van ons verenigingsblad Chantal Vossen en actieve hulpverlener en bezorger van dit Verbonden Henny vd Voort, zijn al 25 jaar inzetbaar voor onze vereniging.

Chris v Tulden is al 40 jaar lid.

LOTUS en secretaris van onze beheerstichting Willemien Geers is al 50 jaar lid en nog altijd actief in diverse commissies.

Verbandmeester en Erelid Harrie Bakermans is inmiddels 50 jaar LOTUS en maar liefst 60 jaar lid van onze vereniging. Als waardering voor zijn inzet, is hij vanaf heden vrijgesteld van contributie voor het leven.

Hannie Leijssen werd gefeliciteerd met haar 50 jaar kaderinstructeur.

De voorzitter reikte een verenigingsinsigne in Zilver uit aan Priscilla Toonen. Ze is 25 jaar lid van de vereniging. Ze trad toe tot het bestuur in 2009. Sinds 2012 vervult ze de functie van secretaris en is 2de coördinator AED zaken.  Verder houdt ze zich bezig met bijna alles wat binnen de vereniging speelt.

Gerty Hendriks ontving een verenigingsinsigne in de 2de klas. Ze is 45 jaar lid en sinds 1998 vicevoorzitter. In 2016 nam ze het stokje van voorzitter over. Ze is een actieve hulpverlener en was kartrekker bij veel grote evenementen. Daarnaast is ze distributeur van ons verenigingsblad Verbonden en regelt ze veel andere lopende zaken.

Tags: